Nowy logotyp Inter Cars

Wysokie standardy. Wysokie obroty. Inter Cars. To motto towarzyszące nowemu logotypowi, z którym Inter Cars wchodzi w kolejne 25-lecie.

Nowe logo jest nową interpretacją dotychczasowego znaku firmowego opartego na splecionych literach IC. Zmieniony symbol odzwierciedla aktualną narrację marki.  

Skojarzenie nawiązuje bezpośrednio do obrotomierza. Poza symbolem zmienił się krój liter użyty w zapisie nazwy. Czcionka została specjalnie zaprojektowana z myślą o Inter Cars, przez co jest wyjątkowa i unikalna. Odświeżony symbol i nazwa tworzą kompozycję blokową, co wzmacnia siłę wizualną marki, eksponuje nową czerwono-grafitową kolorystykę i pomaga wprowadzić porządek w olbrzymiej ilości materiałów drukowanych i elektronicznych produkowanych przez firmę. Docelowo marka będzie wyeksponowana w ponad 350 filiach, które przejdą modernizację zarówno pod kątem standardów wizualnych, jak i standardów obsługi. Wszystkie nowe produkcje będą tworzone już z nową wersją logo, jednocześnie stopniowo będzie wycofywana stara wersja.

Nowy logotyp symbolizuje dynamiczny rozwój w kolejnym 25-leciu Inter Cars w kraju oraz na arenie międzynarodowej w oparciu o wysokie standardy w obsłudze klienta. W najbliższych 5 latach firma zapowiada rozbudowę sieci dystrybucji o kolejne 300 punktów handlowych w oparciu o dotychczasowy model współpracy właściciel filii – właściciel warsztatu.